آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

گروه فنی و مهندسی آرچی تاج با مدیریت جناب آقای مهندس جامه بزرگ و سرکار خانم توت‌زاری، همراه با کارکنان و کارشناسان خبره، به مدت 15 سال است که در زمینه سازه‌های خاص و ترکیبی فعالیت دارد. این فعالیت در طول این سال‌ها با نام‌های متفاوتی انجام شده است و امروز این کوله‌بار تجربه با نام تجاری آرچی تاج توانسته بزرگترین مجموعه‌ای باشد که در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم فعالیت خود را در ایران و خارج از ایران توسعه دهد.

  • ۰
  • ۰

چراغانی و نورپردازی و استفاده از نور در فضای بیرون خانه، حیاط، پاسیو و تراس نکته‌ای است که اکثر اوقات در طراحی مورد توجه قرار نمی‌گیرد. اگر شما وارد یک ویلا یا باغ شوید اما نورپردازی و روشنایی باغ مناسب نباشد، تاثیر محیط بسیار کمتر از حالت واقعی آن خواهد بود.

استفاده از نور و نورپردازی در فضای بیرونی باعث افزایش حس تعلق و حضورپذیری در فضاهای یاد شده می‌شود. اما اگر شما حیاطی در خانه یا ویلای خود داشته باشید، قائدتا شب هنگام برای عبور و مرور به یک نورپردازی مناسب احتیاج خواهید داشت، و البته با کمی هزینه بیشتر نیز می توانید با یک نورپردازی جذاب، چهره حیاط خود را متحول کنید!

مهم ترین نکات در اصول نورپردازی حیاط

نور زیاد، به اندازه نور کم مضر و زشت است. استفاده از وسایل نورپردازی بسیار بزرگ را فراموش کنید. نور محیط همیشه باید متناسب باشد.

اگر بخشی از حیاط را به عنوان انبار استفاده می کنید، نیاز نیست این بخش دائم روشن باشد و برعکس بخش هایی مثل مسیر عبور و مرور همیشه باید روشن باشند. تا جای ممکن از تجهیزاتی استفاده کنید که در چشم نباشند یا دست کم بالانس محیط را بهم نزنند.

زیبایی یک ویلا به طبیعت موجود در آن است و علم کردن روشنایی های فلزی بزرگ وسط این طبیعت، زیبایی آن را از بین می برد. امروزه بسیاری از تجهیزات روشنایی همرنگ محیط یا با قابلیت مخفی سازی تولید می شوند.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

  • ۹۹/۰۱/۲۰
  • آرچی تاج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی