آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

گروه فنی و مهندسی آرچی تاج با مدیریت جناب آقای مهندس جامه بزرگ و سرکار خانم توت‌زاری، همراه با کارکنان و کارشناسان خبره، به مدت 15 سال است که در زمینه سازه‌های خاص و ترکیبی فعالیت دارد. این فعالیت در طول این سال‌ها با نام‌های متفاوتی انجام شده است و امروز این کوله‌بار تجربه با نام تجاری آرچی تاج توانسته بزرگترین مجموعه‌ای باشد که در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم فعالیت خود را در ایران و خارج از ایران توسعه دهد.

  • ۰
  • ۰

سفید یکی از رنگ هایی است که بسیاری از صاحبان خانه در دکوراسیون منزل از آن دوری می کنند. این رنگ که نماد صلح و تازگی است و شفافیت و پاکی را عیان می‌سازد. جوانی و تجربه، خلوص و پاکدامنی و بی گناهی و امنیت جز خصلت‌هایی هستند که این رنگ در خود محفوظ داشته است.

تأثیر رنگ بر زندگی افراد فراتر از حد تصور انسان است. رنگ سفید فضاهای کوچک را بزرگ‌تر جلوه می‌دهد و اتاق‌ها را تازه‌تر و سرحال‌تر به نمایش در می‌آورد. این رنگ خنثی که نشانه ی خلوص و پاکیزگی است، همیشه با خودش نوید پاکی و لطافت را دارد و به طور کلی رنگ مرتبی است. همچنین این رنگ خنثی می تواند اعتماد به نفس را تحریک کند.

ویژگی ها و کاربرد رنگ سفید در دکوراسیون داخلی

رنگ سفید از دسته رنگ های خنثی به شمار می رود که پاک ترین و خالصانه ترین رنگ موجود در جهان می باشد. این رنگ مظهر و تداعی‌کننده پاکی، خلوص و آرامش است. در محیط‌ های بیمارستانی نیز از این رنگ استفاده می‌شود تا هم بهداشت به نحو بهتری رعایت شود و هم مراجعه‌کنندگان احساس پاکی و آرامش از محیط دریافت کنند.

همچنین رنگی محرک، ملیح و برّاق، گریزاننده میکروب ها و نشانه پاکی است. رنگ و لباس سفید باعث می شود انسان آنگونه که هست جلوه گر شود و از طرفی نوعی اثر مفرّح و دلگشا و روحانی دارد. این رنگ اگر به طرز صحیحی استفاده نشود، می‌تواند حس سرما را به بیننده منتقل کند و حالتی غیر دوستانه داشته باشد.

از لحاظ بصری، سفید درک بالایی از فضا می دهد و فضا را بازتر نشان می دهد. سفید به تنهایی حس خالی و تهی بودن را منتقل می کند و گهگاهی ترسناک می شود.

همچنین علاوه بر ویژگی عامه پسند بودن آن، رنگ سفید و اصولا رنگ های روشن سهم بسیار زیادی در بزرگ جلوه دادن و روشن کردن فضا دارند که این ویژگی مهم منجر به این شده است. که این امر باعث شده تا رنگ اکثر المان های معماری یعنی دیوارها و سقف و تا حدودی کف، از رنگ سفید و روشن ساخته شود.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

  • ۹۹/۰۱/۱۸
  • آرچی تاج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی