آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

گروه فنی و مهندسی آرچی تاج با مدیریت جناب آقای مهندس جامه بزرگ و سرکار خانم توت‌زاری، همراه با کارکنان و کارشناسان خبره، به مدت 15 سال است که در زمینه سازه‌های خاص و ترکیبی فعالیت دارد. این فعالیت در طول این سال‌ها با نام‌های متفاوتی انجام شده است و امروز این کوله‌بار تجربه با نام تجاری آرچی تاج توانسته بزرگترین مجموعه‌ای باشد که در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم فعالیت خود را در ایران و خارج از ایران توسعه دهد.

  • ۰
  • ۰

طراحی دکوراسیون خانه با سبک صنعتی الهام گرفته از سبک‌های دوره انقلاب صنعتی اروپا و خانه‌های شهری قرن های 17 و  18 میلادی اروپا است. استفاده از دیوار و سقف بتونی، ترک خورده و یا خراب که از لوکس بودن دور است از نشانه های اصلی این سبک است.

سبک دکوراسیون صنعتی با به کار بردن گرما و صمیمیت عناصر قدیمی در کنار عناصر شیکِ مدرن، جلوه ای خاص و منحصر به فرد در محیط خانه به وجود می آورد. یک خانه طراحی شده با سبک دکوراسیون صنعتی را می‌توان نسخه بازسازی شده از یک ساختمان صنعتی نیز دانست.

سبک صنعتی نوعی سبک دکوراسیون داخلی است که در عین خاص بودن مورد استقبال خیلی از افراد قرار نمیگیرد اما یکی از ویژگی‌هایی که به عنوان نماد این سبک مورد توجه قرار گرفته است، در معرض نمایش قرار دادن هر آنچه که در گذشته به عنوان پس زمینه یا پشت صحنه کار مطرح بوده، عنوان می‌شود.

در واقع شما به طور مستقیم میتوانید مصالحی مانند آلومینیوم, آهن, بتن, آجر و … را در این نوع دکوراسیون مشاهده نمائید.آنچه در سبک صنعتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است, کاربردی بودن فضاست.

در گذشته اگر در دکوراسیون‌ها بسیاری از ابزارها و لوازم جنبه کارایی آن ها مطرح بود و با روش‌های مختلف از دیده شدن آن ها جلوگیری می‌شد اما امروزه همین موارد خود به یک بخشی از اجزای قابل مشاهده تبدیل شده و دکواتیو نیز نامیده می‌شوند.

جهت مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید

  • ۹۸/۱۱/۳۰
  • آرچی تاج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی