آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

گروه فنی و مهندسی آرچی تاج با مدیریت جناب آقای مهندس جامه بزرگ و سرکار خانم توت‌زاری، همراه با کارکنان و کارشناسان خبره، به مدت 15 سال است که در زمینه سازه‌های خاص و ترکیبی فعالیت دارد. این فعالیت در طول این سال‌ها با نام‌های متفاوتی انجام شده است و امروز این کوله‌بار تجربه با نام تجاری آرچی تاج توانسته بزرگترین مجموعه‌ای باشد که در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم فعالیت خود را در ایران و خارج از ایران توسعه دهد.

  • ۰
  • ۰

آینه ها به دلایل زیادی برای تزئین خانه عالی هستند آن ها نور را منعکس می کنند، فضا را باز می کنند و باعث می شوند اتاق ها به طور کلی بهتر به نظر برسند. اما قبل از شروع به استفاده از آن ها، مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. در اینجا برای شما چند نکته در مورد نحوه تزئین خانه با آینه ها آورده شده است.

بازتاب

قبل از آویزان کردن آینه، باید بازتاب آن را در نظر بگیرید. در حالی که ما اغلب آینه ها را بر اساس فضای موجود در دیوار آویزان می کنیم، اما نکته ای که مهم است باید درباره آنچه در آن منعکس می شود فکر کنیم. هنگامی که آینه در مقابل یک عنصر مهم معماری، نقاشی یا مبلمان اثاثیه قرار دارد، اهمیت بیشتری به آن می بخشد.

قرارگیری

گذشته از قرار دادن آن از چیزی که از نظر بصری جذاب باشد، آینه همیشه باید در ارتفاع مناسب در فضا آویزان شود. بر خلاف یک جسم هنری که همیشه باید در دید قرار داشته باشد، قرار دادن آینه به آنچه شما می خواهید منعکس شود بستگی دارد.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

  • ۹۸/۱۱/۲۱
  • آرچی تاج

نظرات (۱)

  • حامد جرجانی
  • تبلیغات رایگان سایت شما  در سایت ما

    بازدید روزانه بیش از 30 هزار نفر از سایت ما

    تبلیغ بدون هزینه و  کاملا رایگان در کانال تلگرامی 

    تضمینی   ( به شما تضمین تبلیغ رایگان می دهیم)

    100 درصد

    جهت تبلیغ مراجعه به سایت و ارسال اطلاعات سایت خود از طریق نظرات یا کلیک روی محل تبلیغات شما

    http://azmooniha.blog.ir/post/144

    آزمونی ها

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی