آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

گروه فنی و مهندسی آرچی تاج با مدیریت جناب آقای مهندس جامه بزرگ و سرکار خانم توت‌زاری، همراه با کارکنان و کارشناسان خبره، به مدت 15 سال است که در زمینه سازه‌های خاص و ترکیبی فعالیت دارد. این فعالیت در طول این سال‌ها با نام‌های متفاوتی انجام شده است و امروز این کوله‌بار تجربه با نام تجاری آرچی تاج توانسته بزرگترین مجموعه‌ای باشد که در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم فعالیت خود را در ایران و خارج از ایران توسعه دهد.

  • ۰
  • ۰

دیوارپوش شیشه ای

در دکوراسیون داخلی دیوار یکی از بخش های مهم می باشد که با تزیین آن دکوراسیون داخلی شما تغییر چشمگیری می کند. از روش های متداول برای تزیین دیوار رنگ ، کاغذ دیواری های ساده یا سه بعدی و یا پوستر ها می باشند.

اما با پیشرفت علم و خلاقیت در میان طراحان دکوراتیو نسل جدیدی برای پوشش دیوار ها جهت تزیین آن ها در دکوراسیون داخلی به وجود آمده است. دیوارپوش ها یکی از المان های دکوراتیو برای پوشش و تزیین دیوار های داخلی می باشند. دیوارپوش ها در انواع مختلف با توجه به نوع متریال های آن ها موجود می باشند. در این مطلب قصد داریم یکی از انواع دیوارپوش ها به اسم دیوارپوش شیشه ای را بررسی کنیم.

دیوارپوش شیشه ای یک المان دکوراتیو جهت تزیین دیوار

دیوارپوش های شیشه ای یکی از المان های پوشش دیوار می باشد. این نوع از دیوارپوش های شیشه ای در ابعاد و رنگ های مختلف در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرند. اتصال این نوع از دیوارپوش ها بسیار آسان و از استحکام بالایی برخوردار می باشند.دیوارپوش های شیشه ای در ابعاد برش خورده با طرح و اشکال مختلف هندسی می باشند.

از دیوارپوش های شیشه ای می توان جهت پر کردن فضاهای خالی در دکوراسیون استفاده کرد. استفاده از شیشه های رنگی در این نوع از دیوارپوش ها تاثیر بسزایی در دکوراسیون می گذارد.

جهت مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی