آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

گروه فنی و مهندسی آرچی تاج با مدیریت جناب آقای مهندس جامه بزرگ و سرکار خانم توت‌زاری، همراه با کارکنان و کارشناسان خبره، به مدت 15 سال است که در زمینه سازه‌های خاص و ترکیبی فعالیت دارد. این فعالیت در طول این سال‌ها با نام‌های متفاوتی انجام شده است و امروز این کوله‌بار تجربه با نام تجاری آرچی تاج توانسته بزرگترین مجموعه‌ای باشد که در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم فعالیت خود را در ایران و خارج از ایران توسعه دهد.

  • ۰
  • ۰

مدل پنجره

پنجره ها در سبک های مدرن و کلاسیک موجود می باشند. امروزه برای انتخاب مدل های پنجره برای خانه های مسکونی هیچ محدودیتی وجود ندارد. پنجره ها در انواع سبک ها با متریال های متفاوت و با کیفیت وجود دارند.

در این مطلب قصد داریم مواردی را جهت انتخاب مدل پنجره برای خانه های مسکونی بررسی کنیم.

پنجره یکی از مهم ترین المان های تاثیر گذار در نمای خارجی یک ساختمان می باشد. از عوامل ابتدایی که باید در هنگام انتخاب پنجره به آن توجه کنید شامل شرایط آب‌ و هوایی، میزان و جهت تابش آفتاب، جهت و شدت وزش باد و عواملی از این قبیل می باشد.

انتخاب مدل پنجره از این جهت مهم می باشد که نمی توان به سرعت آن را تعویض و تغییر داد به همین دلیل باید در انتخاب آن دقت داشته باشیم.

راهنمای انتخاب مدل پنجره برای خانه های مسکونی

برای انتخاب مدل های پنجره مناسب برای منزل خود انواع مدل های پنجره ها را بررسی می کنیم تا بسته به ویژگی های آن ها و مطابقت با سبک منزل یکی از آن ها را انتخاب کنید.

پنجره‌های بلند و قدی

این مدل پنجره ها فضای داخلی را به شدت روشن و دلباز می کنند. این مدل پنجره ها مناسب برای خانه هایی به سبک مدرن می باشند. پنجره های قدی به تنهایی نوعی المان دکوراتیو نیز در فضای داخلی محسوب می شود که بدون پرده نیز زیبایی خود را دارد اگر هم مایل به نصب پرده باشید پرده ساده ، تک رنگ (بهتر است رنگ پرده را روشن انتخاب کنید) و حریر باشد.

برای بهتر دیده شدن پنجره های قدی بهتر است جلوی این مدل پنجره ها وسایلی مانند مبل قرار ندهید چرا زیبایی آن به چشم نمی آید.البته نکته ی مهمی که در این نوع از پنجره ها وجود دارد این است که این نوع مدل برای خانه هایی به طور مستقیم از نور خورشید بهره می گیرند مناسب نیست بهتر است از این مدل برای خانه های کوچک استفاده کرد.

از ویژگی های مهم پنجره های قدی می توان به موارد زیر اشاره کرد :

·ایجاد گستره ی دید وسیع به محیط بیرون

·ورود نور طبیعی به فضای داخلی

·تهویه و گردش هوا به شکل مناسب

·کاهش مصرف نور مصنوعی

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی