آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

گروه فنی و مهندسی آرچی تاج با مدیریت جناب آقای مهندس جامه بزرگ و سرکار خانم توت‌زاری، همراه با کارکنان و کارشناسان خبره، به مدت 15 سال است که در زمینه سازه‌های خاص و ترکیبی فعالیت دارد. این فعالیت در طول این سال‌ها با نام‌های متفاوتی انجام شده است و امروز این کوله‌بار تجربه با نام تجاری آرچی تاج توانسته بزرگترین مجموعه‌ای باشد که در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم فعالیت خود را در ایران و خارج از ایران توسعه دهد.

  • ۰
  • ۰

تاثیر پنجره در دکوراسیون داخلی

مهم ترین تاثیر پنجره در دکوراسیون داخلی تامین نور طبیعی در فضا می باشد. پنجره ها در انواع و طرح های مختلف موجود می باشند که می توانند علاوه بر کاربرد یک نوع المان تزیینی در دکوراسیون داخلی باشند. در ادامه چند مورد از تاثیر پنجره در دکوراسیون داخلی را بررسی خواهیم کرد.

تاثیر پنجره در دکوراسیون داخلی

تامین نور طبیعی

همانطور که در ابتدا گفته شد تامین نور طبیعی از مهم ترین تاثیرات و کاربردهای پنجره می باشد. نور طبیعی از مهم ترین عوامل در دکوراسیون داخلی می باشد چرا که تاثیر مستقیم در روحیه افراد می گذارد. اغلب خانه هایی که تاریک هستند دلگیر هستند و کوچک دیده می شوند. اما نور طبیعی باعث دلباز دیده شدن خانه می شود.

اگر پنجره از نوع استین گلس باشد نور را با رنگ های مختلف در فضا پراکنده می کند. پنجره استین گلس علاوه بر حفظ حریم شخصی باعث عبور نور طبیعی نیز می شود. این نوع پنجره ها بهترین گزینه برای دکوراسیون داخلی می باشند چرا که نوعی المان دکوراتیو شیک محسوب می شوند.

تکمیل فضا

سعی کنید پنجره ای را انتخاب کنید که فضای شما را تکمیل کند. در هنگام طراحی نقشه ی خانه خود به محل قرار گیری پنجره ها حتما توجه داشته باشید. در فضاهایی با سقف بلند از پنجره ها کلرستوری استفاده کنید این نوع پنجره ها در بالاتر از سطح زمین قرار می گیرند. در اتاق های کوچک نیز می توان از پنجره هایی با ارتفاع کم از کف استفاده کنید.

همچنین توجه داشته باشید پنجره ای که انتخاب می کنید متناسب با سبک دکوراسیون داخلی شما باشد.

ایجاد یک منظره ی زیبا در محیط بیرون

بهتر است یک منظره ای از طبیعت را در بیرون پشت پنجره ایجاد کنید.پنجره ها می توانند به شما این اجازه را دهند که مناظر بیرون را به داخل خانه ی خود بیاورید. در ابتدای طراحی مشخص کنید که چه نوع منظره ای را می خواهید ایجاد کنید سپس از طریق آن نوع و سبک پنجره را انتخاب کنید.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی