آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

گروه فنی و مهندسی آرچی تاج با مدیریت جناب آقای مهندس جامه بزرگ و سرکار خانم توت‌زاری، همراه با کارکنان و کارشناسان خبره، به مدت 15 سال است که در زمینه سازه‌های خاص و ترکیبی فعالیت دارد. این فعالیت در طول این سال‌ها با نام‌های متفاوتی انجام شده است و امروز این کوله‌بار تجربه با نام تجاری آرچی تاج توانسته بزرگترین مجموعه‌ای باشد که در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم فعالیت خود را در ایران و خارج از ایران توسعه دهد.

  • ۰
  • ۰

درب استین گلاس

درهای ورودی نقطه ی کانونی در طراحی خارجی فضای شماست.پیشرفت در طراحی و ساخت درها به سرعت اتفاق می افتد و هر روز شاهد طرح های جدیدتری در این عرصه هستیم. رقابت بین معماران بر سر طرح های جدید تر برای درهای ورودی هر روز بیشتر می شود و به همین نسبت انتظار مشتریان نیز بیش از پیش شده است.

انتظارات معمول از یک در ورودی

امروزه درها فقط نقش حائل بین بیرون و داخل خانه را بازی نمی کنند.با گذر زمان و تغییرات اساسی در سبک زندگی و به تبع آن تغییر در سبک های معماری، نیازهای جدیدی به وجود آمده است. در به عنوان اولین نقطه ی رویارویی مخاطب با سازه بسیار حائز اهمیت است.هنگام ورود، اولین نقطه ای که لمس می کنید در ورودی است و هنگام خروج نیز آخرین نقطه ی ساختمان در مقابل شما در است. به همین خاطر جلوه ای که یک در زیبا به ساختمان می دهد با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. درهای ساختمان باید علاوه بر زیبایی، کارایی مناسب هم داشته باشند، بنا به موقعیت در و خواست کارفرما، در می تواند به داخل خانه دید داشته باشد یا نه. استحکام و مقاومت در برابر ضربه و سرقت احتمالی هم نکته ی مهمی ست که نباید فراموش شود.

خصوصیات ویژه یک در ورودی

از آنجا که امروز تمایل به داشتن فضایی لوکس و با شکوه  بیش از قبل حس می شود، معماری هم با به وجود آوردن المان های لوکس این نیاز را بی پاسخ نگذاشته است. علاوه بر اینکه استفاده از شیشه به عنوان متریال جدید در معماری تنوع زیادی در این عرصه به وجود آورده است. شیشه های منقوش و رنگی می تواند گزینه ی مناسبی برای ساختمان های لوکس باشد.

استین گلاس را می توان هنر شیشه های رنگی آرماتوربندی شده دانست که سال هاست در دنیا برای ساخت درها و پنجره ها از آن استفاده می شود. این هنر که از کلیساها متولد شد کم کم راه خود را به معماری مدرن و لوکس باز کرده است و طرح های متنوعی برای سبک های مختلف معماری از کلاسیک غربی گرفته تا مدرن و سنتی ایرانی دارد.

از آنجا که شیشه های رنگی طبق طرح از قبل تعیین شده به تکه های کوچک تقسیم می شوند وبا فلز لدکیم مسلح می شوند، مقاومت و استحکام کافی برای استفاده در درها را دارند. و همچنین به علت زیبایی خاصی که به محیط می دهند می توانند گزینه ی مناسبی برای درهای ساختمان های مسکونی و اداری لوکس باشند.

برای مشاهده ی ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی