آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

گروه فنی و مهندسی آرچی تاج با مدیریت جناب آقای مهندس جامه بزرگ و سرکار خانم توت‌زاری، همراه با کارکنان و کارشناسان خبره، به مدت 15 سال است که در زمینه سازه‌های خاص و ترکیبی فعالیت دارد. این فعالیت در طول این سال‌ها با نام‌های متفاوتی انجام شده است و امروز این کوله‌بار تجربه با نام تجاری آرچی تاج توانسته بزرگترین مجموعه‌ای باشد که در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم فعالیت خود را در ایران و خارج از ایران توسعه دهد.

  • ۰
  • ۰

بی شک یکی از مهم‌ترین بخش‌هایی که در انتخاب خانه به آن اهمیت می دهید، آشپزخانه است. به خصوص در زندگی شرقی‌ها آشپزخانه جایگاه ویژه‌ای دارد و از این رو طراحی آن هم مهم است. امروزه آشپزخانه‌ها به صورت اپن طراحی می‌شوند و همه چیز برای همه قابل مشاهد است. آشپزخانه انواع مختلفی دارد. از آشپزخانه مدیترانه‌ای گرفته تا آشپزخانه روستیک و سبک آشپزخانه پاریسی و مدرن. بنابراین در بازدید از یک خانه علاوه بر اینکه شما به محل قرارگیری آشپزخانه توجه می‌کنید، سبک آشپزخانه را هم مد نظر می‌گیرید.

آشپزخانه مدرن

آشپزخانه مدرن به نوعی از سبک آشپزخانه اطلاق می‌شود که به لحاظ زمانی از اواسط قرن بیست تاکنون رواج یافته است و نباید آن را با آشپزخانه‌های معاصر اشتباه گرفت. در آشپزخانه مدرن کمتر خبری از طرح‌های شلوغ به چشم می‌خورد و عمدتا از کابینت‌های براق هایگلاس و ساده با طرح‌های افقی دیده می‌شوند. هیچ کدام از رنگ‌های استفاده شده در یک آشپزخانه مدرن مات نیست و در واقع همه چیز در این فضا برق می‌زند. برای آشپزخانه مدرن تعاریف زیادی وجود دارد اما در حالت کلی آشپزخانه مدرن به آشپزخانه‌ای با کابینت‌های یک تکه و یک دست، ساده، با طراحی افقی، بدون تزئینات اضافی و مصالح درجه یک گفته می‌شود. به عبارت دیگر سادگی و درخشش مهم ترین ویژگی‌های این طراحی هستند.

جهت مطالعه ادامه مطلب کلیک کنید

  • ۹۹/۰۱/۲۴
  • آرچی تاج

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی