آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

گروه فنی و مهندسی آرچی تاج با مدیریت جناب آقای مهندس جامه بزرگ و سرکار خانم توت‌زاری، همراه با کارکنان و کارشناسان خبره، به مدت 15 سال است که در زمینه سازه‌های خاص و ترکیبی فعالیت دارد. این فعالیت در طول این سال‌ها با نام‌های متفاوتی انجام شده است و امروز این کوله‌بار تجربه با نام تجاری آرچی تاج توانسته بزرگترین مجموعه‌ای باشد که در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم فعالیت خود را در ایران و خارج از ایران توسعه دهد.

  • ۰
  • ۰

وقتی در یک فضای کوچک زندگی می کنید ، طراحی دکوراسیون منزل کمی دشوار است. بنابراین تلاش برای قرار دادن همه چیز در خانه و زیبا کردن آن یک چالش بزرگ است. اما این هم در نوع خود بسیار سرگرم کننده می باشد. پس اگر شما در یک آپارتمان استودیویی زندگی می کنید، این ایده های کوچک طراحی فضا باعث می شود که احساس بهتری به وجود بیاید.

1- میز ناهارخوری خود را کوچک کنید

میزهای کوچک فقط مخصوص صبحانه ها نیستند. میز ناهارخوری بزرگ را جم کنید و با انتخاب یک میز ناهار خوری کوچک و شیک ، فضای بیشتری در خانه برای وسایل دیگر به وجود بیاورید.

جهت مشاهده ادامه مطلب کلیک کنید

  • ۹۸/۱۱/۱۴
  • آرچی تاج

نظرات (۱)

برای خرید کادو ولنتاین از فروشگاههای اینترنتی استفاده کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی