آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

گروه فنی و مهندسی آرچی تاج با مدیریت جناب آقای مهندس جامه بزرگ و سرکار خانم توت‌زاری، همراه با کارکنان و کارشناسان خبره، به مدت 15 سال است که در زمینه سازه‌های خاص و ترکیبی فعالیت دارد. این فعالیت در طول این سال‌ها با نام‌های متفاوتی انجام شده است و امروز این کوله‌بار تجربه با نام تجاری آرچی تاج توانسته بزرگترین مجموعه‌ای باشد که در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم فعالیت خود را در ایران و خارج از ایران توسعه دهد.

  • ۰
  • ۰

معماری مدرن

معماری مدرن  که نام دیگر آن معماری نوگرا می باشد در اصل این معماری یک جنبش در رشته معماری می باشد. در این نوع معماری فرم‌های تاریخی حذف می شوند. این سبک از معماری بین دهه آخر قرن نوزدهم به رشد رسید. معماری نوگرا سبکی  ارزان، ضد اسراف کردن و بدون ظواهر و نماهای گران قیمت درساختمان های اروپایی بود. اولین ساختمان های مدرن هم آسمان خراش ها بودند.

در معماری مدرن بیشتر از متریال و مصالح هایی از قبیل بتن ،فولاد و شیشه استفاده می شود. نورگیری  از مسائل مهم در معماری مدرن می باشد که اهمیت زیادی دارد. سادگی اساس این معماری می باشد.

شیوه‌های معماری مدرن

  • سبک بین‌المللی
  •  آرت دکو
  • معماری آلی
  •  سبک چمنزار

از برجسته ترین معماری های سبک مدرن می توان به Louis Sullivan و Frank Lloyd Wright در آمریکا، Otto Wagner در وین، Victor Horta در بروکسل، Le Corbusier در فرانسه و Antoni Gaudi در بارسلونا اشاره کرد. همچنین از معماران مشهور در این سبک می توان به  Ludwig Mies Van der Rohe و Walter Gropius اشاره کرد.

سادگی در طراحی و اجرای فرم و نمابه از اصول مهم این سبک از معماری می باشد. الویت مهم و ابتدایی در معماری نوگرا طراحی ساده  همراه با خلاقیت و آفرینشگری در فرم و نما می باشد.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۱)

  • عصراسلام
  • باسلام

    مظلب شما در سایت عصراسلام منتشر شد

     

    http://www.asrislam.com/fa/news/13475

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی