آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

گروه فنی و مهندسی آرچی تاج با مدیریت جناب آقای مهندس جامه بزرگ و سرکار خانم توت‌زاری، همراه با کارکنان و کارشناسان خبره، به مدت 15 سال است که در زمینه سازه‌های خاص و ترکیبی فعالیت دارد. این فعالیت در طول این سال‌ها با نام‌های متفاوتی انجام شده است و امروز این کوله‌بار تجربه با نام تجاری آرچی تاج توانسته بزرگترین مجموعه‌ای باشد که در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم فعالیت خود را در ایران و خارج از ایران توسعه دهد.

  • ۰
  • ۰

شیشه های تزئینی استین گلاس

شیشه به عنوان یک متریال شفاف برای دکوراسیون داخلی و طراحی داخلی یک متریال پرکاربرد است. شیشه های تزئینی علاوه بر اینکه می توانند یک المان دکوراتیو باشند و فضای داخلی را زیبا کنند تامین کننده ی نور در فضا نیز می باشند.

به همین دلیل است که از شیشه در دکوراسیون داخلی استفاده های مختلفی می شود. شیشه های تزئینی در طرح ها و سازه های مختلف ساخته می شوند. از شیشه های تزئینی در دکوراسیون داخلی در اکثر موارد مانند درب های ورودی و اتاق ها، پنجره ها، در های کابینت ها، پوشش دیوار ها و حتی پوشش سقف و مواردی از این قبیل استفاده کرد.

استین گلاس تکنیک تزئین شیشه

در بین شیشه های تزئینی متفاوت در این مطلب قصد داریم شیشه های تزئینی استین گلاس را معرفی کنیم. این نوع شیشه های تزئینی که با تکنیک استین گلاس طراحی و اجرا می شوند نوعی شیشه های دکوراتیو با مقاومت بالا هستند. این شیشه های تزئینی از تکه شیشه های رنگی تشکیل شده اند.

علاوه بر روش استین گلاس یک روش دیگر با نام تیفانی گلس نیز برای تزئین شیشه ها وجود دارد. این  دو روش در حالت کلی مانند هم می باشند در مطلب استین گلاس تیفانی چیست؟  تفاوت این دو روش اشاره شده است.

جهت مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی