آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

گروه فنی و مهندسی آرچی تاج با مدیریت جناب آقای مهندس جامه بزرگ و سرکار خانم توت‌زاری، همراه با کارکنان و کارشناسان خبره، به مدت 15 سال است که در زمینه سازه‌های خاص و ترکیبی فعالیت دارد. این فعالیت در طول این سال‌ها با نام‌های متفاوتی انجام شده است و امروز این کوله‌بار تجربه با نام تجاری آرچی تاج توانسته بزرگترین مجموعه‌ای باشد که در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم فعالیت خود را در ایران و خارج از ایران توسعه دهد.

  • ۰
  • ۰

استین گلاس در دکوراسیون اداری

استیند گلس و المان های دکوراتیو ساخته شده توسط آن در انواع محیط ها قابل استفاده می شود. به دلیل اینکه این تکنیک انعطاف پذیر می باشد قابل طراحی و اجرا در انواع طرح های مختلف دکوراسیون و معماری داخلی می باشد. استین گلاس در تزئین شیشه های انواع درب های ورودی و انواع پنجره ها کاربرد دارد.

استیند گلس علاوه بر زیبایی که دارد عملکرد و کارایی ویژه ای را نیز به همراه دارد. المان هایی که با شیشه های استین گلاس تزئین می شوند علاوه بر اینکه نور را به راحتی از خود عبور می دهند و حریم شخصی را نیز حفظ می کنند.

از استین گلاس در انواع اماکن عمومی و مسکونی استفاده می شود. در این مطلب قصد داریم که کاربرد استیند گلس را در دکوراسیون اداری بررسی کنیم.

استیند گلس یک تحول جدید در دکوراسیون اداری

دکوراسیون اداری نیز به اندازه ی دکوراسیون منزل اهمیت دارد. دکوراسیون دفتر کار رابطه ی مستقیمی با روحیه ی کاری کارمندان دارد. ایجاد محیطی دلنیشین باعث افزایش روحیه کاری افراد می شود. کار کردن در یک محیط شیک و زیبا تاثیر مستقیم و بسزایی در نحوه ی کار افراد می گذارد. به همین منظور شما می توانید از استین گلاس برای متحول کردن دکوراسیون اداری محل کار خود استفاده کنید و ایجاد نورهای رنگی منتشر شده از شیشه های استین گلاس محیط کاری خود را به فضایی دلنیشین تبدیل کنید.

کاربرد استیند گلس در دکوراسیون اداری

 از استین گلاس در دفتر کار می توان در المان هایی از قبیل پارتیشن ، پنجره و درب ها استفاده کرد. همچنین در طراحی داخلی دفتر کار می توان از گنبد استین گلاس یا نورگیر استیند گلس استفاده کرد.

برای مشاهده پروژه های استین گلاس مجموعه آرچی تاج می توانید روی این لینک کلیک کنید.

همچنین می توان از تکنیک استیند گلس در تزئین برخی از تجهیزات و لوازم اداری مانند شیشه های قفسه ها استفاده کنید. در اهرو های محل کار خود برای تزئین دیوارهای آن بخش می توانید از دیوارپوش های استین گلاس نیز استفاده کنید.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی