آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

گروه فنی و مهندسی آرچی تاج با مدیریت جناب آقای مهندس جامه بزرگ و سرکار خانم توت‌زاری، همراه با کارکنان و کارشناسان خبره، به مدت 15 سال است که در زمینه سازه‌های خاص و ترکیبی فعالیت دارد. این فعالیت در طول این سال‌ها با نام‌های متفاوتی انجام شده است و امروز این کوله‌بار تجربه با نام تجاری آرچی تاج توانسته بزرگترین مجموعه‌ای باشد که در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم فعالیت خود را در ایران و خارج از ایران توسعه دهد.

  • ۰
  • ۰

استیند گلس تیفانی

معرفی تکنیک استین گلاس تیفانی

استیند گلس تیفانی یا تیفانی گلس نیز یکی از تکنیک ها و روش های تزیین شیشه می باشد. این روش از شیشه یک المان دکوراتیو می سازد و نوعی هنر دست و محصولات ساخته شده با این هنر صنایع دستی محسوب می شود. در دنیا محصولاتی که با هنر تیفانی گلس یا استین گلاس تیفانی ساخته می شوند یکی از لوکس ترین اکسسوری ها و المان های دکوراتیو شناخته می شوند.

از استین گلاس تیفانی در ساخت انواع لوستر ها، آباژور ها، شیشه های نقش دار، جواهرات ، گنبد های شیشه، نورگیر های سقفی و تزیین درب و پنجره استفاده می شود.

این تکنیک توسط یک هنرمند آمریکایی به نام لوئیس کامفورت تیفانی ابداع و توسعه پیدا کرد. به همین دلیل نام این هنر از نام وی گرفته شده است. اجرای هنر استین گلاس تیفانی به دلیل ظرافت کاری که دارد نیازمند دقت بالا و صرف زمان می باشد. شخصی می تواند با این تکنیک کار کند که مهارت کافی را داشته باشد. تیفانی گلس نیز مانند استین گلاس از تکه های شیشه های رنگی شکل می گیرد و البته تفاوت هایی نیز باهم دارند که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

جهت مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی