آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

گروه فنی و مهندسی آرچی تاج با مدیریت جناب آقای مهندس جامه بزرگ و سرکار خانم توت‌زاری، همراه با کارکنان و کارشناسان خبره، به مدت 15 سال است که در زمینه سازه‌های خاص و ترکیبی فعالیت دارد. این فعالیت در طول این سال‌ها با نام‌های متفاوتی انجام شده است و امروز این کوله‌بار تجربه با نام تجاری آرچی تاج توانسته بزرگترین مجموعه‌ای باشد که در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم فعالیت خود را در ایران و خارج از ایران توسعه دهد.

  • ۰
  • ۰

استین گلاس

گنبد استین گلاس، یک المان دکوراتیو

گنبد استین گلاس یکی از المان های دکوراتیو در طراحی داخلی می باشد که نوعی هنر دست محسوب می شود. گنبد استین گلاس را می توان مطابق با تمامی سبک های دکوراسیون داخلی و معماری طراحی و مونتاژ کرد.

گنبد استین گلاس یک رویداد جدید در معماری داخلی می باشد که نوعی المان خاص در طراحی داخلی محسوب می شود که می تواند چشم هر بیننده را به خود خیره سازد.

برای طراحی گنبد استین گلاس آشنایی با تکنیک استین گلاس اولین و مهم ترین قدم می باشد که در مطلب کاربرد شیشه های استین گلاس به اهمیت و عملکرد این تکنیک اشاره کردیم.

شناخت متریال شیشه، خلاقیت، زیبا شناسی، اصول ترکیب رنگ و تجربه از موارد دیگری است که باید در ساخت گنبد استین گلاس وجود داشته باشد.

مراحل ساخت گنبد استین گلاس

 مرحله اول : طراحی

طراحی مهم ترین قدم و البته ابتدایی ترین قدم در ساخت گنبد استیند گلاس می باشد. طراحی از آن جهت مهم می باشد که شیشه ها با توجه  به طرح برش می خورند.

مرحله دوم : شماره گذاری طرح

پس از انجام طرح باید آن را شماره گذاری کنیم  به شکلی که هر قطعه نام یا شماره مخصوص خود را داشته باشد تا در هنگام مونتاژ قطعات شیشه به توان تکه شیشه هر قسمت از طراحی را به راحتی پیدا کرد .

مرحله سوم : برش شیشه

این مرحله نیاز به دقت و حوصله ی زیادی می باشد. پس از طراحی شیشه را با الماسی که آغشته به نفت می باشد با توجه به طرح برش می خورند و به تکه هایی که مدنظر می باشد تقسیم می شوند. البته نا گفته نماند که قبل از برش شیشه انتخاب شیشه نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار است. باید شیشه های مقاوم و با کیفیت برای ساخت این نوع گنبد های شیشه ای انتخاب کرد.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

شما می توانید از طریق این لینک پروژه های گنبد استیند گلاس صورت گرفته توسط مجموعه آرچی تاج در ایران و خارج از ایران را مشاهده کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی