آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

گروه فنی و مهندسی آرچی تاج با مدیریت جناب آقای مهندس جامه بزرگ و سرکار خانم توت‌زاری، همراه با کارکنان و کارشناسان خبره، به مدت 15 سال است که در زمینه سازه‌های خاص و ترکیبی فعالیت دارد. این فعالیت در طول این سال‌ها با نام‌های متفاوتی انجام شده است و امروز این کوله‌بار تجربه با نام تجاری آرچی تاج توانسته بزرگترین مجموعه‌ای باشد که در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم فعالیت خود را در ایران و خارج از ایران توسعه دهد.

  • ۰
  • ۰

خانه های لوکس

خانه های لوکس علاوه بر اینکه بزرگ هستند و نمایی بسیار زیبا و منحصر به فرد دارند شامل ویژگی ها و خصوصیات دیگری می باشند که در این مطلب به معرفی و بررسی آن ها خواهیم پرداخت.

ویژگی های خانه های لوکس و مجلل

اصالت و هویت

منظور از اصالت و هویت در ویژگی خانه های لوکس این می باشد که خانه توسط معمار معروف طراحی و اجرا شده است.

اثاثیه و مصالح با کیفیت

در ساخت خانه های لوکس و مجلل از با کیفیت ترین وسایل و مصالح استفاده می شود. همیچنین در دکوراسیون داخلی این نوع خانه ها از اسباب و اثاثیه برند و با کیفیت استفاده می شود. علاوه بر اسباب و اثاثیه در این نوع منازل مصالح نیز از اهمیت ویژه ای برخودارند و آن ها را از بین بهترین کیفیت ها و برند ها انتخاب می شوند.به عنوان مثال برای کفپوش خانه های لوکس، از مصالح با کیفیت مانند سنگ مرمر و یا چوب درختان پهن برگ استفاده می شود.

طراحی داخلی منحصر به فرد

معمولا خانه های لوکس از طراحی های داخلی زیبا و منحصر به فردی برخوردار هستند که چشم همه را به آن خیره می کند. به عنوان مثال از گنبد های استین گلس و یا نورگیر های استین گلس برای ایجاد نمایی منحصر به فرد در داخل خانه استفاده می شود. گنبد های استین گلاس متناسب برای ویلاها و خانه های لوکس می باشد که می خواهند طراحی منحصر به فردی را به خانه ی لوکس خود اضافه کنند. گنبد های استین گلاس در طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلف موجود می باشند شما میتوانید از طریق این لینک پروژه های گنبد استین گلاس صورت گرفته توسط مجموعه آرچی تاج را در اماکن تجاری، مسکونی، ویلاها و هتل ها مشاهده کنید.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی