آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

گروه فنی و مهندسی آرچی تاج با مدیریت جناب آقای مهندس جامه بزرگ و سرکار خانم توت‌زاری، همراه با کارکنان و کارشناسان خبره، به مدت 15 سال است که در زمینه سازه‌های خاص و ترکیبی فعالیت دارد. این فعالیت در طول این سال‌ها با نام‌های متفاوتی انجام شده است و امروز این کوله‌بار تجربه با نام تجاری آرچی تاج توانسته بزرگترین مجموعه‌ای باشد که در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم فعالیت خود را در ایران و خارج از ایران توسعه دهد.

  • ۰
  • ۰

کاغذ دیواری سقف

در مطلب دیزاین سقف با کاغذ سقفی به بررسی نکاتی جهت نصب این نوع کاغذ های دیواری برای پوشش سقف پرداختیم. در این مطلب می خواهیم مکان هایی در خانه که برای نصب کاغذ های سقفی مناسب هستند و مکان هایی که مناسب نیستند را معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

مکان های مناسب برای نصب کاغذ دیواری سقف

 سقف آشپزخانه

دیوار های آشپزخانه به دلیل موانع زیادی از قبیل پریز های زیاد، کابینت ها و کاشی که دارد برای نصب کاغذ دیواری مناسب نیستند. به همین علت می توان از کاغذ دیواری در این بخش برای سقف استفاده کرد.

سقف سرویس بهداشتی و حمام

سرویس بهداشتی از بخش هایی از خانه می باشد که هیچ توجهی به دکوراسیون آن نمی شود به همین منظور می توانیم برای دیزاین آن ها از کاغذ دیواری سقف استفاده کرد. برای پوشش دیوار ها به دلیل وجود کاشی از کاغذ دیواری نمی توان استفاده کرد.

برای نصب کاغذ دیواری برای سقف حمام می توان از جنس کاغذ دیواری های وینیلی استفاده کرد به دلیل اینکه این نوع کاغذ دیواری ها ضد آب می باشند.

سقف راهرو ورودی

به دلیل اینکه راهرو های ورودی از عناصر کم جهت تزیین و دیزاین بهره گرفته اند مکان مناسبی برای نصب کاغذ دیواری سقف می باشند تا جلوه ی خاصی به خود بگیرند.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی