آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

گروه فنی و مهندسی آرچی تاج با مدیریت جناب آقای مهندس جامه بزرگ و سرکار خانم توت‌زاری، همراه با کارکنان و کارشناسان خبره، به مدت 15 سال است که در زمینه سازه‌های خاص و ترکیبی فعالیت دارد. این فعالیت در طول این سال‌ها با نام‌های متفاوتی انجام شده است و امروز این کوله‌بار تجربه با نام تجاری آرچی تاج توانسته بزرگترین مجموعه‌ای باشد که در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم فعالیت خود را در ایران و خارج از ایران توسعه دهد.

  • ۰
  • ۰

گنبد استین گلاس

در معماری قدیم و سنتی ایرانی استفاده از گنبد ها همواره مورد توجه طراحان داخلی بوده است. گنبد ها در اماکن مهم و تجاری می توانند ابهت خاص و زیبایی بی نظیری اضافه کنند. اما نکته ای در ساخت گنبد ها قابل توجه است این است که در گذشته از گنبد های گچ کاری شده استفاده می کردند اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی معماران و طراحان گنبد ها را از طریق تکنیک استین گلاس طراحی و اجرا می کنند.

گنبد های استین گلاس علاوه بر کاربرد ها و عملکردی که دارند نوعی المان دکوراتیو در طراحی و دکوراسیون داخلی می باشد که در اماکن تجاری تفریحی همچون هتل ها، شرکت ها و سازمان های بزرگ و حتی مجتمع های مسکونی بزرگ می توانند دکوراسیونی متفاوت و شیک را ایجاد کنند.

گنبد استین گلس در طرح ها و اشکال مختلف طراحی و اجرا می شوند.این گنبد ها را می توان متناسب با هر سبکی طراحی کرد. گنبد های استین گلس از تکه شیشه های رنگی با اشکال مختلف که در کنار یکدیگر قرار گرفته اند تشکیل شده است که باعث پخش شدن نور طبیعی به فضای داخلی با رنگ های مختلف می شود که شاید بتوان گفت همین عملکرد است این نوع گنبد را از سایر گنبد ها در معماری داخلی متمایز می کند.

در این مطلب سعی داریم مزایای گنبد های استین گلس را مطرح کنیم و در نهاییت آن را با گنبد های گچ کاری شده مقایسه کنیم پس با ما همراه باشید….

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی