آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

آرچی تاچ فعال در ساخت سازه های ترکیبی

آرچی تاج فعال در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم با 15 سال سابقه درخشان

گروه فنی و مهندسی آرچی تاج با مدیریت جناب آقای مهندس جامه بزرگ و سرکار خانم توت‌زاری، همراه با کارکنان و کارشناسان خبره، به مدت 15 سال است که در زمینه سازه‌های خاص و ترکیبی فعالیت دارد. این فعالیت در طول این سال‌ها با نام‌های متفاوتی انجام شده است و امروز این کوله‌بار تجربه با نام تجاری آرچی تاج توانسته بزرگترین مجموعه‌ای باشد که در زمینه ساخت سازه‌های ترکیبی شیشه و فلز، استیند گلس و فری‌فرم فعالیت خود را در ایران و خارج از ایران توسعه دهد.

  • ۰
  • ۰

لوستر استین گلاس

لوستر استین گلاس

نور یکی از تاثیرگذارترین موارد در طراحی داخلی فضا می باشد.اینکه فضای داخلی چگونه دیده شود ارتباط مستقیمی با نوع، شدت و نحوه ی نورپردازی آن فضا دارد. اهمیتی ندارد که فضای داخلی به چه سبکی دکور شده باشد؛ خارج از اینکه سبک معماری کلاسیک باشد یا مدرن، نور در فضای شما عنصری با اهمیت و تاثیرگذار می باشد. شما می توانید با استفاده ی درست از این عنصر، فضاهایی را که نور و کنتراست بیشتری دارند با تاکید بیشتر و فضاهایی که به صورت کم نوردیده می شوند کم اهمیت تر به مخاطب معرفی کنید. این تضاد می تواند فضای داخلی را از یکنواختی خارج کند و چشم های مخاطب را دور از خستگی به فضا جذب کند.

نقش لوستر در دکوراسیون داخلی

لوستر مهمترین المان نورپردازی در فضای داخلی است که می تواند شکوه و جلوه ی خاصی به دکوراسیون داخلی بدهد. لوسترها با تنوع گوناگونی که در سایز، جنس و اندازه دارند می توانند برای هر فضایی به کار گرفته شوند. به صورت کلی لوسترها نور عمومی را تأمین می کنند و فضا را یکدست و بدون کنتراست جلوه می دهند. این در حالی ست که آباژورها با ایجاد تضاد و سایه روشن در نور می تواند این یکنواختی را از بین ببرد و ترکیبی جدید و زیبا ایجاد کند. این به سلیقه ی شما بستگی دارد که لوستر را به عنوان نور عمومی فضا به کار بگیرید یا به عنوان یک المان تزِینی و لوکس آن را وارد دکوراسیون داخلی منزلتان کنید. یک لوستر متناسب با دکوراسیون داخلی می توانند به راحتی نقطه عطف فضای شما بوده و تمامی چشم ها را به خود خیره کند .لوستر ها در انواع مختلف : کریستال دار ، فلزی ، شیشه ای و غیره مناسب تمامی سبک های دکوراسیون داخلی می باشند اما نکته مهم در نصب این المان های زیبا آن است که دقت شود در جای مناسب و با ارتفاع مناسب نصب گردد.

 

استین گلاس به عنوان لوستر

هنر استین گلاس به عنوان المانی تزئینی در درهای ورودی و پنجره ها شناخته شده است. و کمتر کسی از کاربرد آن به عنوان لوستر استین گلاس مطلع است. این نوع از شیشه های آرماتوربندی شده استفاده های متنوعی دارد. در این مقاله قصد داریم کاربرد جدیدی از شیشه های استین گلاس را به شما معرفی کنیم که علاوه بر جلوه ی زیبایی که به فضای شما می دهد می تواند به عنوان یک اثر هنری کمیاب در منزل شما بدرخشد.

برای مطالعه ادامه مطلب اینجا کلیک کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی